מנעול טביעת אצבע אנטר

נתקע לכם המנעול טביעת אצבע אנטר? ניסיתם לפתוח את המנעול טביעת אצבע אנטר והוא לא עובד? לא מצליחים לפתוח את המנעול טביעת אצבע אנטר והמנעול תקוע? אצלנו בחברת לוקינג תוכלו למצוא שירותי פריצת מנעולי טביעת אצבע אנטר מקצועיים ואיכותיים. חברת לוקינג מספקת שירותי פריצת מנעולים אשר יסייעו לכם בכל מצב שהוא בהם נתקעתם עם מנעול שלא נפתח מכל סיבה שהיא, בכל מקום בארץ ובכל שעה שהיא במהלך היממה.

מנעול טביעת אצבע אנטר – קל לשימו

מנעול טביעת אצבע אנטר הוא מנעול חכם שעובד על קורא טביעת אצבע מתוחכם, המבוסס על תוכנה וצ'יפים ממוחשבים.

המנעול וורסטילי מאוד ויש לו מספר אופציות לגיבוי פעולת קריאת טביעת האצבע של המשתמש.

היתרון הגדול ביותר אולי של מנעול זה נמצא בעובדה שכל מה שצריך על מנת לפתוח את דלת הכניסה זה להניח אצבע במקום המיועד לכך וזהו, דלת הכניסה תפתח עבורכם לבד, ההתקנה תתבצע על ידי מנעולן מוסמך למנעולי טביעת אצבע אנטר.

 

מנגנון המנעול

מדובר במנעול חכם המבוסס על תוכנה, צ'יפים של מחשב ואפליקציה שמשמשת לגיבוי ואופציות פתיחת הדלת בעיקר כשצריך לעשות זאת מרחוק. למנעול מנגנון נעילה אוטומטי כך שהדלת תמיד תהיה נעולה, דבר שמגביר באופן משמעותי את הביטחון של דיירי הבית מפני פריצה. הצילינדר הוא תמיד מדגם מוכר הידוע באיכות ובאמינות יוצאות דופן.

 

התקנת המנעול

אפשר בהחלט לומר שיתרון נוסף של מנעול טביעת אצבע אנטר הוא קלות ההתקנה שלו, מדובר בהתקנה של כשעה בתוספת זמן תכנות טביעות האצבע הנדרשות לתוך המנגנון. המנעול מתאים כמעט לכל דלת וניתן להזיז אותו בקלות רבה מדלת לדלת. כל אלה הופכים את הבחירה במנעול טביעת אצבע אנטר לבחירה טובה, שמייצרת שקט נפשי, כניסה פשוטה לבית, פטור ממפתחות וביטחון מרבי.

מנעולן מוסמך

חשוב לדעת – לטכנולוגיה שתי פנים

העולם הטכנולוגי מייצר עבורנו מוצרים חדשים פורצי דרך, קלים לתפעול, יעילים ומתוחכמים אלפי מונים ממוצרים דומים ישנים. הטכנולוגיה ללא צל של ספק הופכת את חיינו על פי רוב לחיים פשוטים ונוחים יותר. אולם, ישנם אנשים שהמילה טכנולוגיה מייצרת אצלם רתיעה, מה שנקרא טכנופובים.

אנשים שקשה להם מאוד עם העולם הממוחשב עם שלל התוכנות והאפליקציות המוצעות לנו חדשות לבקרים.

לאנשים אלה לא תהיה בעיה לפתוח ולסגור את הדלת הפועלת באמצעות טביעת אצבע אבל, הם עלולים להתקשות למשל בהחלפת הסוללה הפנימית של המנעול המחוללת את החשמל לו הוא זקוק.

וישנו דבר נוסף שיש לדעת, כשישי פתאום תקלה במנעול בגלל המערכת המתוחכמת שלו, היא תדרוש בכל מקרה איש מקצוע מיומן שידע לטפל במנעול ויש לדעת, שלא כל מנעולן יודע לטפל במנעולים אלה.

כלומר, לטכנולוגיה ישנן גם מגרעות. קראתי אנשי מקצוע שטוענים שמנעול מכאני של רב בריח בתוספת מנעול כספת הוא אולי פחות נוח ומתוחכם אבל, מספק את הביטחון הגבוה ביותר בהגנת הדלת מפני פריצה במקרים יוצאי דופן. אולי כדאי לכם לבדוק זאת.

מנעול טביעת אצבע אנטר – מראה מושלם

כשבוחרים סוגי מנעולים שונים לדלת כניסה מקובל לקחת בחשבון גם את עיצוב הדלת והשילוב של המנעול עם הדלת. היום קיים מגוון כל כך גדול של דלתות כניסה מעוצבות כך שרבים מכם בוודאי לא מוכנים לקלקל את העיצוב היפה של הדלת במנעול מיושן ומאסיבי. כאן נכנס כמובן לתמונה מנעול טביעת האצבע אנטר שגם לו מספר עיצובים.

המנעול מעוצב בצורה הייטקית עתידנית ממש כמו בסרטים, הוא בדרך כלל מעוגל יש עיצוב אליפסה, קיים מנעול גדול במקצת ויותר מאסיבי ויש מנעול קטן ועדין יותר. בכל מקרה החברות שמייצרות את המנעולים האלה משתדלות לתת מענה טוב גם לנושא העיצוב של המנעול.

מנעולן

מנעול חכם כבר אמרנו

בואו נסביר לרגע את כל הסיבות שהופכות את מנעול טביעת אצבע אנטר למנעול חכם ומתקדם –

  1. מדובר במנעול שקורא טביעת אצבע וזו טכנולוגיה מתקדמת וחכמה.
  2. מנעול טביעת האצבע מאפשר לכם מספר אופציות גיבוי לפתיחת הדלת, אחת מהן היא הקודן שמאפשר לכם לפתוח את הדלת באמצעות קוד סודי בן 8 ספרות בדרך כלל.
  3. מנעול טביעת אצבע אנטר מאפשר לכם את פתיחת הדלת מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית שפותחה לצורך כך.
  4. למי שיותר נוח הערכה של המנעול מגיעה עם שלט רחוק.
  5. המנעול מאפשר גישה ל – 20 אנשים שונים.
  6. המנעול מסוגל לנהל הרשאות כניסה לבית על פי ימים ושעות למשל, כשמדובר בעובד משק בית.

מדוע כדאי לכם לבחור במנעול טביעת אצבע?

  • הוא מכיל צילינדר מוכר, אמין ואיכותי במיוחד.
  • הוא מעוצב בצורה יפה ועתידנית.
  • הוא מכיל אופציות פתיחה שונות לגיבוי ונוחות מעבר לטביעת האצבע.
  • עלות מול תועלת הוא בהחלט מייצר משוואה טובה.

רגע לפני הרכישה

רגע לפני שאתם מקבלים החלטה אני מבקש בכל זאת לציין מספר דברים שהם פחות טובים במנעול טביעת אצבע אנטר וכדאי בהחלט לקחת אותם בחשבון. מדובר אמנם בצילינדר איכותי אבל לבתים פרטיים באזורים שמועדים לפריצות עדיף לבחור במנעול כפול – מנעול מכאני תחתון, מנעול כספת עליון, הוא מספק את הביטחון הרב ביותר במקרים אלה.

כמו כן, חשוב לדעת – אנשים בני למעלה מ – 60 הנם בעלי טביעת אצבע מטושטשת ובסבירות גבוהה שהקורא של המנעול לא יצליח לקרא את טביעת האצבע שלהם כל המידע תוכלו לדעת דרך האתר של חברת לוקינג.

מה היה לנו עד כאן?