תיקון דלתות רב בריח

נתקע לכם הדלת בריצפה? צריכים תיקון דלתות רב בריח? ניסיתם לפתוח את הדלת והיא נתקעה? לא מצליחים לפתוח את הדלתות בבית? אצלנו בחברת לוקינג תוכלו למצוא שירותי תיקון דלתות רב בריח מקצועיים ואיכותיים. חברת לוקינג מספקת שירותי קיצור דלתות רב בריח אשר יסייעו לכם בכל מצב שהוא בהם נתקעתם עם דלת שלא נפתחת מכל סיבה שהיא.

אנו מספקים שירותי תיקון דלתות רב בריח

זקוקים לתיקון לדלת רב בריח בבית או בעסק שלכם? הגעתם בדיוק למקום הנכון. אצלנו בלוקינג אנו מספקים מגוון רחב של שירותי תיקון דלתות מכל הסוגים בין היתר גם שירותי תיקון דלתות רב בריח ושירותים נוספים, בפריסה ארצית ולכל סוגי הלקוחות, פרטיים, עסקיים ומוסדיים, תוך הקפדה על הגעה מהירה וזמינות 24/7. הזמינו עכשיו שירות תיקון דלתות רב בריח.

כאשר המפתח נשבר או הדלת תקועה, חשוב ביותר להזעיק מנעולן מקצועי ובעל ניסיון רב לצורך תיקון הדלת. תיקון דלתות רב בריח נחשב לתחום המצריך מומחיות רבה ולכן חשוב ביותר לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר אשר ברשותו הידע המקיף בתחום. מנעולן מקצועי יגיע לבית או לעסק שלכם במטרה לתקן את הדלת באמצעות הכלים העומדים לרשותו.

 

דוגמאות לפעולות תיקון דלתות רב בריח שביצענו

בלוקינג מספקים את כל שירותי המנעולנות המוכרים כיום בשוק המנעולנות, בין שירותים אלו אנו מספקים גם שירותי תיקון דלתות רב בריח ושירותי מנעולנים, דלתות רב בריח הן דלתות נפוצות והמנעולנים שלנו מומחים בביצוע תיקונים בכל סוגי הדלתות, לאורך שנות פעילותינו ביצענו מספר רב של תיקוני דלתות רב בריח ללקוחות מכל הסוגים בכל רחבי הארץ. בטבלה הבאה תוכלו לראות את חלק מהתיקונים שביצענו לדלתות רב בריח של לקוחותינו:

פעולות תיקון דלתות רב בריח שביצענו:אופן הפעולה:עלות השירות:
תיקון דלת רב בריח בדירה בלודתיקון הדלת התבצע על ידי כיוון הצירים של הדלת.300 ₪
תיקון דלת רב בריח בעסק בחדרהמנגנון הנעילה שבדלת היה תקול, המנעולן ביצע החלפת מנגנון נעילה למנגנון מתקדם יותר.450 ₪
פריצת והחלפת מנעול רב בריח בדירה בחיפההמנעולן שלנו הגיע לדירת הלקוח וביצע החלפת מנעול רב בריח בדלת הכניסה לדירה.350 ₪

מנעולן מוסמך

 

אילו תקלות יש בדלת רב בריח?

שדרוג של מערכת הנעילה: אמנם דלתות רב בריח נחשבות איכותיות ביותר, אבל לאורך השנים ישנן תקלות והתיישנות ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק על מנת לבצע תיקון דלתות רב בריח. ההמלצה היא להחליף את הצילינדר אחת ל4 שנים על מנת לוודא כי הדלת תקינה.

מפתח שבור: מצב בו מפתח שבור ללא יכולת להיכנס לבית אינו נחשב לסיטואציה נעימה במיוחד. מדובר באחת התקלות הנפוצות ביותר. במצב זה חשוב ביותר להיעזר במומחה בתחום לצורך החלפה של צילינדר ותיקון הדלת על מנת לאפשר לכם לפתוח את הדלת ללא בעיות.

התקנה לא תקינה: תקלות בדלתות רב בריח עשויות להיות קשורות גם להתקנה לא תקינה מהתחלה ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק.

תזוזה של הצירים: עוד תקלה נוספת היא תזוזה של הצירים. הצירים מקבעים את הדלת למשקוף ומאפשרים את התנועה של הדלת, בין אם מדובר על פתיחה או סגירה.

החלפת מנגנון: ישנם מקרים בהם יש צורך לבצע החלפה של מנגנון. המנגנון נועל את הדלת באמצעות עיגון הדלת לנקודות שונות.

 

חשיבות של תיקון דלתות רב בריח

קיימת חשיבות רבה לבצע תיקון דלתות רב בריח מסיבות שונות. כעת נפרט אודות הסיבות השונות:

שמירה על הביטחון: על מנת לשמור על הביטחון בבית, חשוב ביותר לבצע תיקון של הדלתות על ידי מתקן דלתות מקצועי אשר צבר ניסיון רב בתחום.

בלאי טבעי: במהלך השנים נוצר בלאי טבעי ולכן חשוב ביותר לבחון את הנושא ולא להגיע למצב בו אין לכם יכולת לפתוח את הדלת, אלא יש לדאוג לתיקון של הדלת כמה שיותר מהר.

הגנה מפני פריצות: אף אחד מאיתנו לא ממש רוצה להגיע למצב בו אנחנו מוצאים את עצמנו במצב של פריצה ומרגישים חוסר ביטחון ולכן יש לקרוא לשירות של מתקן דלתות איכותי ומקצועי.

מנעולן מקצועי

 

בחירת מתקן דלתות איכותי

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט מתקני דלתות. בעת תיקון דלתות רב בריח חשוב ביותר להקפיד על בחירת מתקן דלתות איכותי ומקצועי. כעת נציג בפניכם את הפרמטרים לבחירת מתקן דלתות איכותי:

מקצוענות: מתקן דלתות מקצועי חייב להיות עם היד על הדופק על מנת לבצע את התיקון בצורה טובה.

כלים מתקדמים: לצורך תיקון דלתות רב בריח חשוב ביותר להגיע עם כלים מתקדמים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

סוג המנגנון: כדאי לשאול אותו לגבי סוג המנגנון אשר הוא עומד להחליף והאם מדובר במנגנון מקורי.

הצעת מחיר: חשוב ביותר לוודא מהי הצעת המחיר. ניתן לעשות זאת באמצעות שיחה מקדימה ולדעת את המחיר. שימו לב, כאשר מתקן דלתות יציע לכם מחיר נמוך, הרי הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה.

שליחת תמונה: כדאי לשלוח לו תמונה מקיפה של הדלת על מנת שהוא יוכל להיערך לתיקון הדלת בצורה הטובה ביותר.

אמינות: נוסף על זאת, יש לבחור באיש מקצוע אמין אשר יסביר לכם שלב אחר שלב מה כולל התיקון על מנת שלא תרגישו מחוץ לתמונה ותדעו מה בדיוק עומד להתרחש.

מה היה לנו עד כאן?