פורץ רכבי יוקרה

מיהו מנעולן רכבים?

מנעולן רכבים הוא מקצוע לכל דבר. מהות המקצוע היא סיוע בפתיחת האוטו על ידי מכשירים תואמים. מה צריך להיות למנעולן?

תעודת פורץ מוסמך לעיתים הדרך היחידה לפתוח אוטו היא לפרוץ אליו. בשל כך, כל מנעולן צריך להצטייד בתעודת פורץ המאשרת כי יש לו אישור לעשות כך. כמו כן, התעודה מסירה את החשש שמא המנעולן הוא מתחזה. אל תתנו למנעולן להתחיל לעבדו מבלי שראיתם תעודה של פורץ מוסמך, במיוחד אם מדוב בפורץ רכבי יוקרה.
אישור מטעם משטרת ישראל פריצה לרכב בלי קבלת אישור ממשטרת ישראל נחשבת פעולה פלילית. עליכם לוודא כי למנעולן שהזמנתם יש אישור מהמשטרה לפני שהוא מתחיל לעבוד. כמו התעודה של פורץ מוסמך, מדובר במסמכים מהותיים, במידה והם חסרים אתם עלולים להסתבך בצרות.

 

מנעולן

איך תמצאו פורץ רכבי יוקרה מקצועי ואמין?

תוכלו דרך לוקינג לבחור בפורץ רכבי יוקרה אמין ומשתלם. מצד אחד יש להימנע ממתחזים כדי שלא יגנבו לכם חפצים אישיים מהרכב, ומצד שני חשוב להוציא על כך סכום הגיוני. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בצורה הטובה ביותר –

  1. וודאו כי אתם מכירים חברה שמעסיקה מנעולנים מראש. מה הכוונה? אל תחכו ליום שהרכב שלכם יינעל או ייפרץ ותאלצו לבחור פורץ רכבי יוקרה במהירות. אם אל תתכוננו מראש אתם עלולים להסתכן בבחירה של מתחזה או מנעולן לא מקצועי, ולשלם על כך מחיר כבד.
  2. עשו סקר שוק נרחב, בקרו באתרים של מנעולנים או חברות של מנעולנים והשוו מחירים. וודאו כי בחרתם את המחיר ההוגן ביותר.
  3. אל תתפשרו על איכות! מדובר ברכב שלכם. אם המנעולן יעשה טעות ויפגע ברכב, אתם תאלצו לשלם סכום גדול יותר מהסכום שחסכתם על המנעולן.
  4. הדבר החשוב ביותר שמנעולן צריך לעשות הוא לא להזיק לרכב. מנעולן טוב יודע לפתוח את הרכב מבלי לפגוע במערכות השונות בו ולאפשר לכם להתחיל בנסיעה ישר. שמירה על הרכב חשובה במיוחד כשמדובר ברכב יוקרתי שהטיפול בו יקר יותר. כמו כן, רכב יוקרתי נקנה בכסף רב יותר ויש רצון גדול יותר לשמור עליו.
  5. המלצות הן הדבר הכי חשוב בכל בחירה של איש מקצוע כיוון שהן משפות את המציאות בצורה האמינה ביותר. חפשו המלצות של לקוחות קודמים באינטרנט, בלי המלצות לא מזמינים מנעולן!
  6. אין כמו ניסיון – הניסיון הוא הכלי החשוב ביותר בחיים. לא כדאי להזמין מנעולן שרק סיים את ההכשרה, בקשו מנעולן מנוסה כדי להימנע מטעויות של מנעולן מתחיל. זכותכם לבקש לקבל את השירות ביותר, אחרי הכל אתם משלמים על כך.

 

מתי צריך להזמין מנעולן?

צריך להזמין מנעולן בנסיבות רבות. המקרה הפשוט ביותר הוא בזמן של איבוד מפתח. אם איבדתם את המפתח ואתם צריכים להיכנס לרכב, אתם תאלצו להזמין מנעולן מנוסה. מקרה נוסף בו צירך להזמין מנעולן הוא במקרה שנגרם נזק לחור המנעול על ידי פריצה או מכל גורם אחר.

המנעולן יוכל לתקן את הנזק על ידי החלפת המנעול, וכך תוכלו לשוב להיכנס לרכב שלכם. בנוסף, אם השלט שלכם לא עובד ואין לכם אופציה לפתוח עם המפתח, תאלצו להזמין מנעולן. המנעולן יתקן את השלט ויאפשר לכם להיכנס לרכב ולנהוג בו.

 

מנעולן מקצועי

שירותים מיוחדים שהמנעולן מציע

  1. כשהילד ננעל בתוך הרכב – אם ראיתם ילד סגור בתוך רכב או ששכחתם בעצמכם ילד ברכב והוא ננעל לכם, כדאי מאוד להזמין מנעולן. הניחו לפתרונות אחרים, המנעולן יגיע במהירות ויפתור את הבעיה במהירות, במקר כזה אסור לחכות. אמנם המנעולן יעלה לכם כסף, אך אין מחיר להצלת חיי אדם.
  2. במקרים בהם יש צורך בייצור מפתחות חדשים, המנעולן יוכל לעשות זאת למענכם. פעולה זו נעשית בשלושה שלבים – ראשי המנעולן יבצע חיתוך במפתח חדש בהתאם לרכב. לאחר מכן הוא יעשה למפתח קידוד יתאים את המפתח למערכת הנעה. ולבסוף הוא יימחק את הקידוד של המפתחות הישנים.

 

טבלה מסכמת לפעולות החשובות ביותר –

פעולה מנעולן מקבל השירות
הזמנת המנעולן בעת הצורך על מקבל השירות לעשות זאת.
וידוי כי למנעולן יש את המסמכים הנדרשים על מקבל השירות לעשות זאת.
וידוי כי מדובר בבעל הרכב ולא במתחזה שהזמין מנעולן על המנעולן לעשות זאת.
אבחון הבעיה של הרכב על המנעולן לעשות זאת.
פתירת הבעיה על המנעולן לעשות זאת.

 

כמה זמן לוקח למנעולן להגיע?

התשובה לכך תלויה בכמה דברים. ראשית, תלוי איה אתם נמצאים, אם אתם נמצאים במקום מרוחק מעיר מרכזית כנראה שייקח לו יותר זמן. שנית, תלוי בשעה ביום – בדרך כלל בשעות הצהריים יש יותר עומס ואז הדירות איטי יותר. ובנוסף, תלוי בחברה, אם היא יודעת להציע שירותים נוספים מהירים אז אתם תיהנו מכך. ניתן להסיק כי חשוב לוודא שהחברה נותנת שירות מהיר לפני שמבצעים הזמנה של פורץ לרכבי יוקרה.

מה היה לנו עד כאן?